Üzleti feltételek

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

Az adásvételi szerződés megkötésével a vevő igazolja, hogy megismerkedett üzleti feltételeinkkel, és egyetért velük. Ezek az üzleti feltételek a megkötött szerződés szerves részét képezik, és megtekinthetők a www.tapeta-eshop.hu internetes üzlet weboldalán.

 

AZ ÁRU MEGRENDELÉSE

A szerződés tárgyát csak az adásváteli szerződésben – a megrendelésben – szereplő áru képezi. Az elektronikus megrendelés teljesítésének feltétele a megrendelőlap összes kért adatának kitöltése. A megrendelőlap egyben adásvételi szerződés-minta, maga az adásvételi szerződés az áru kézbesítésével lép életbe.

 

A MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA

A megrendelés visszaigazolására elektronikusan kerül sor a megrendelőlap elküldése után. A vevő megkapja e-mail címére a megrendelés visszaigazolását, amit kitölt a megrendelőlapon.

 

CSOMAGOLÁSI ÉS POSTAKÖLTSÉG

A megrendelt árut a Csomagküldő.hu és a Trans-o-flex futárszolgálat segítségével továbbítjuk Önnek. A szállítás napján e-mailben és sms-ben értesítjük az érkező csomagról.

 

Szállítási és fizetési feltételek Magyarországon

Magyaroszágon utánvéttel és banki átutalással lehet fizetni. Az ár a megrendelés nagyságától függ, amit az alábbi táblázat tartalmaz.

UTÁNVÉT 17 000 Ft - ig 1 440 Ft
  17 000 Ft felett INGYENES
BANKI ÁTUTALÁS 17 000 Ft - ig 1 100 Ft
  17 000 Ft felett INGYENES

 

SZÁLLÍTÁSI IDŐ

A raktáron lévő árut általában 24 (különleges esetekben 48 óra) órán belül elküldjük. A szállító a csomagot két napon belül kézbesíti. A termékek szállítási idejét az adott terméknél tüntetjük fel.

 

FIZETÉSI FELTÉTELEK

  • Utánvét – az áru átvételekor a szállítmányozónak.
  • Banki átutalással – a proforma számla bankszámlánkra történő kiegyenlítése után kézbesítjük a megadott címre a megrendelt árut.

 

REKLAMÁCIÓ ÉS JÓTÁLLÁS

Az esetleges reklamációt az Önnel való személyes egyeztetés után az érvényes törvényrendelettel összhangban intézzük. A termékkel megküldött számla egyben jótállási jegyként is szolgál. A jótállási idő, mely a fogyasztási cikkek esetében 24 hónap, az áru átvételével veszi kezdetét.

A vevő az átvételkor köteles a terméket átnézni, hogy nincsenek-e rajta esetleges hibák, sérülések. A tapétáknál kérjük ellenőrizni, hogy a kiválasztott tapéták tekercseknél szerepel e ugyan az a sorszám minden egyes tapétánál (amennyiben lehet különbség a szín árnyalatokban). Javasoljuk, hogy a terméket közvetlenül az átvétel után, még a postán ellenőrizze, ahol az esetleges hibákat meg is tudja reklamálni. Az áru kézhezvétele után nem áll módunkban későbbi reklamációt elfogadni.

A jótállás kizárólag gyártási hibákra érvényes, nem vonatkozik a termék helytelen használatából fakadó sérülésekre, így például helytelen felhelyezés vagy tárolás következtében keletkezett problémákra.

AAmennyiben a tapétát már kicsomagolta, dolgozott vele, feltette falra vagy más felületre, nem tudunk reklamációt elfogadni. Miután a matrciát eltávolította az alátétről, reklamációra már nincs lehetősége.

 

A reklamáció folyamata:
A reklamációról űrlapunkon, e-mailen vagy telefonon értesítsen bennünket – ld. Kapcsolat. A reklamáció következő lépésével várjon a kölcsönös megállapodásra, hiszen előfordul, hogy egyes esetekben a probléma megoldható anélkül is, hogy visszaküldené az árut. Többnyire azonban kézhez kell kapnunk a reklamált terméket, ilyen esetben ajánlott csomagként, ne utánvétellel küldje meg az árut címünkre. Mellékelje az árucikk megvásárlását igazoló számlát is. Javasoljuk, hogy reklamációját ajánlva küldje megfelelően becsomagolva, hogy a szállítás során ne sérüljön a termék. Panaszát illetően a lehető leggyorsabban, a reklamáció keltétől számított max. 30 napon belül intézkedünk úgy, hogy az árut megküldjük a gyártónak.

 

Szerződésbontás az ügyfél részéről - fizikai személy

Az áru átvételétől számított 14 napon belül minden fizikai személynek jogában áll elállni a szerződéstől. Amennyiben ebben az időszakban úgy dönt, hogy eláll a szerződéstől, kérjük, tartsa be az alábbi feltételeket.

Küldje meg a terméket egy írásbeli értesítő kíséretében, melyben közli a szerződésbontás okát. A szerződés felbontásának pozitív elbírálásához a következők szükségesek:

 

  • Az árut teljes mennyiségében, sértetlenül vagy más károsodás nélkül, az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni.
  • A reklamációhoz csatolja a megvásárlást igazoló számlát vagy annak másolatát.
  • Adja meg bankszámlaszámát.

 

A terméket ajánlva (ne utánvétellel) küldje, és javasoljuk, hogy biztosítsa. Az áruvisszaküldés fenti feltételeinek teljesítése esetén a termék értékének megfelelő összeget az áru fizikai átvételét követő 14 napon belül átutaljuk bankszámlájára. Amennyiben a fenti feltételeket nem vagy csak részben teljesíti, nem tudjuk elfogadni a fogyasztói szerződéstől való elállási szándékát, és a terméket az Ön költségén visszaküldjük a címére.

 

SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

A jelen internetes üzlet üzemeltetője garantálja, hogy a vevő személyes adatait nem adja ki harmadik fél számára. A szükséges személyes adatait (név, cím, telefon) csak a szállító cég kapja meg. Adatait a hatályos törvény szerint kezeljük, csak az eladó és vevő közti komunikációra használjuk.

 

AZ ÜZLET ÜZEMELTETŐJE

A www.tapeta-eshop.hu internetes oldalt a PRAMACO Kft. üzemelteti. Székhely: Zverinova 3413/12, 130 00 Praha 3 - Strasnice, Adószám: CZ28256484. A társaság be van jegyezve a cégbíróságon, Prágai Fővárosi Bíróság, C részleg, 135764 iratszám.